pühapäev, 28. aprill 2013

jokker

Mis on sinu jokker?

enesekinnituslause või käitumisvõte või idee, kuidas mängureegleid muuta?

see, mis sul laseb mänguga kaasa minna ja olla rahulik ja mitte olude ohver. sest sulle on jäänud su viimane kaart. ja see on jokker.

see pole oluline, kas sul tekibki vajadus seda kunagi kasutada.
kas tuleb tõehetk, kus saad teada, kas see kannab.
tähtis on, et sul on see Varuks.

see vajab mõtlemist. tuleks meenutada olukordi, kus sul oli sellest Jokkeri mõttest tuge.
et see aitas sul asja üle elada, tulla välja.

sul kindlasti on terve pakk valejokkereid. olukordi, kus sa arvasid, et need aitavad, aga ei aidanud.
või mõni siiski aitas?

ma käisin mingi kimbu olukordi mõttes läbi ja ma vist tean, mis on mu kõige parem jokker.
seni.
see pole just teab mis, aga ma vähemalt tegin endaga mingi töö ja nüüd ma loodan, et hakkan enda olukordi selle pilguga jälgima.

olukordade Talumine ei ole jokker. olukordade Ignoreerimine ei ole jokker.
sa peaksid sellega saama enda ennast jaatama tagasi. peaksid olema tõhus ja veendunud.

mis siis on sinu jokker?




kas tõesti loodad terve elu bluffida?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar